طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

شاید چند سال پیش به کسی می گفتید که باید طراحی سایت فروشگاهی بکند زیاد رقبت به خرج نمی داد اما چند سالی هستش که سفارش طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نیاز بازار افزایش پیدا کرده ، که این نشان دهنده این است که مردم ما به فروشگاه های اینترنتی اعتماد پیدا کرده اند ، البته نقش بزرگ سایت های مثل دیجی کالا را نباید در این زمینه نادیده گرفت .

گروه آترون وب در زمینه طراحی سایت فروشگاهی توانست سهم بزرگی از بازار را در اختیار خود قرار دهد ، سهمی که نتیجه تلاش و اعتماد مشتریان عزیز بود ، ما توانستیم که با ارائه بهترین سیستم فروشگاهی و راه کاری های فروش بهتر به مشتریان خود خدمات نوین را در این زمینه ارائه کرد ، طی تحقیقات چندین ساله مسائلی را بررسی کردیم و نتیجه این تحقیقات سیستمی می باشد که امروز تحت عنوان طراحی سایت فروشگاهی به مشتریان خود ارائه می دهیم تا از سیستم فروشگاهی برای بهتر کردن خدمات شرکت خود استفاده کنند .

طراحی سایت فروشگاهی

چرا مشتریان از شما خرید نمی کنند ؟

طراحی سایت

طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی در روند اعتماد سازی به مشتریان شما دارد ، همیشه شما باید خود را به جای مشتریان خود قرار دهید ، شاید با گفتن این مثال بهتر بتوانیم مسئله را برای شما عنوان کنیم ، شما چرا به مغازه های لوکس برای خرید می روید ؟ به همین خاطر است که باید وب سایت شما بسیار شیک و چشم گیر باشد ، طراحی سایت حرفه ای قطعاً نیازمند یک گروه حرفه ای می باشد که آترون وب این تیم را در اختیار دارد .

آسان خرید کردن !!!

مشتریان شما باید خیلی سریع روند خرید را طی کنند ، در فروشگاه های اینترنتی دیده ایم که گزینه های اضافی و مراحل خرید طولانی برای مشتریان قرار می دهند ، این روند باعث پشیمان شدن مشتریان می شود ، تیم آترون وب بعد از آنالیز بالا سایت های طراحی فروشگاه اینترنتی توانست تا بیشتر مراحل خرید ، فیلدهای خرید را بررسی کنید و به اندازه ای روند خرید کاربران را در فروشگاه های اینترنتی کاهش دهد تا مشتریان ظرف مدت کمتر از 3 دقیقه خرید خود را انجام دهند . مطمن این امکان فوق العاده می باشد .

حراج داشته باشید

فکر نمیکنم هیچ آدمی از ارزان خرید کردن ناراضی باشد ، شما می توانید در سایت خود حراج داشته باشید ، مطمن مشتریان شما هم خوشحال میشوند وقتی وارد وب سایت شما بشوند و ببینید محصولی که تا دیروز توان خرید آنرا نداشته اند به یکباره با تخفیف که شما قرار داده اید می توانند خرید کنند . پس سعی کنید داخل وب سایت خود حتما حراج نیز بگذارید .

بهینه سازی سایت

طراحی سایت فروشگاهی که بهینه سازی نشده باشد برای موتور های جستجوگر زیاد تاثیری در فروش ندارد ، شما فکر کنید مغازه ای داشته باشید که مشتریان از محل آن با خبر نباشند ، بهینه سازی سایت باعث می شود که موتور جستجوگر گوگل مثل بازاریاب برای شما عمل کند . مثلا یک شخص به دنبال خرید مانتو می باشد گوگل وب سایت شما را نتیجه اول نشان می دهد که تجربه نشان داده است که 76% مردم اولین تا پنجمین نتیجه را وارد شده و به نتیجه دلخواه می رسند ، چه بهتر که شما جزء این نتایج بالا باشید .

پرداخت آنلاین

در بازاریابی اینترنتی امروز آنلاین پرداخت کردن و آنلاین واریز کردن حرف اول را می زند ، چرا نباید در طراحی سایت فروشگاهی شما یک درگاه آنلاین بانکی وجود نداشته باشد تا کاربران بتوانند هزینه کالا خود را همان لحظه به صورت آنلاین پرداخت کنند ، این مسئله باعث بالا رفتن اعتماد کاربران ، خرید سریعتر مشتریان و دریافت مطمن تر وجه توسط شما می شود . ما می توانیم فروشگاه اینترنتی شما را به درگاه بانک مورد نظر شما متصل کنیم تا به صورت آنلاین وجه به حساب شما واریز گردد .

اهمیت رسپانسیو بودن

امروزه رسپانسیو بودن وب سایت های طراحی شده از اهمیت بالایی برخوردار است ، در نظر داشته باشد با روند رو به رشد اینترنت و تلفن ها هوشمند ، مردم بیشتر به سمت استفاده از تلفن همراه و تبلت میروند تا کامپیوتر رو میزی و لپ تاپ ، فکر کنید شخصی به دنبال محصولی که شما آن محصول را در سایت فروشگاهی خود دارید ، کاربر به وب سایت شما مراجعه می کند و به راحتی آن محصول را خریداری کرده و شما به این صورت مشتری را از دست نداده اید !!!

 

× پشتیبانی واتساپ !