درباره گروه طراحی سایت آترون وب

تکنولوژی های بکار رفته در طراحی سایت گروه آترون وب

درباره آترون وب

HTML5

زبان گرافیکی و ظاهری سایت با این زبان برنامه نویسی میشود.
درباره آترون وب

CSS3

زبان گرافیکی سایت توسط سی اس اس 3 برنامه نویسی میشود.
درباره آترون وب

Java Script

زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت ،یک زبان شی‌گرا است که بر اساس استانداردهایی نوشته شده‌است.
درباره آترون وب

Bootstrap

کتابخانه ایست جهت بالابردن کیفیت طراحی
اهداف : اهداف گروه تجارت الکترونیک آترون وب کمک به مشتریان برای ورود به تجارت الکترونیک و یاری رساندن آنها میباشد. اصل دوم آترون وب رضایتمندی مشتری بعد از اتمام کار است امروزه رضایت مشتری و کارفرما امری مهم برای مشتری مداری و هدف گذاری مثب در این زمینه میباشد،گروه آترون وب با این هدف پا به تجارت اکترونیک گذاشته است .
تقویت تجارت الکترونیک رضایتمندی مشتری ازخدمات پشتیبانی موفق رقابت با بازار داخلی و خارجی
امروزه با گسترش روزافزون علم و آگاهی مردم از تجارت الکترونیک و فعال بودن کاربران در بستر اینترنت صاحبان شرکت ها و تجار را به این امر وا میدارد که برای بیشتر و بهتر شناخته شدن شرکت و محصولات خود به مردم و کاربران اینترنت پا به میدان گذاشته و فعالیت شرکت و تجارت خود را بروز کرده و برای سبقت گرفتن از رقیبان خود دست به ورود تجارت از طریق اینترنت و فضای مجازی بزنند. گروه تجارت الکترونیک آترون وب با داشتن دانش این امر و متخصصین فعال ،خلاق و خوش ذوق به صاحبان شرکت ها و تجار این امکان را می دهد تا در فضای مجازی به راحتی قدم بردارند.متخصصین گروه تجارت الکترونیک آترون وب با در نظر گرفتن نیازهای شرکت و بوجه کارفرما شروع به آماده سازی شرکت برای ورود به تجارت الکترونیک می نماید
صاحب امتیاز نماد الکترونیکی ما به نام محمد مولوی نژاد میباشد. خدمات آترون وب شامل طراحی سایت ، طراحی پرتال و سئو (بهنیه سازی سایت) می باشد ، آترون وب طراحی سایت را برای شما به گونه ای آسان ساخته است که شما می توانید بدون داشتن هیگچونه اطلاعاتی در مورد طراحی سایت فقط با داشتن سلیقه و دانش کامپیوتر می توانید به بارگذاری وب سایت خود بپردازید و در جمع رقیبان بهترین باشید.  

مارا در آپارات تماشا کنید .

گروه آترون وب تمامی فیلم های آموزشی خود از قبیل ، طراحی سایت ، آموزش کار با پنل های شرکت ،و آموزش های تحت وب را در شبکه آپارات خود در اختیار کاربران گرامی میگذارد.
135

پروژه های موفق


پروژه های موفق و به اتمام رسیده توسط گروه آترون وب
250

کاربران آترون


مجموع کاربران ما تا به امروز نشان دهنده اعتبار و خدمات بی نظیر ما میباشد.
11

تعداد پرسنل


گروه آترون از مجرب ترین طراحان و برنامه نویسان در زمینه طراحی سایت بهرمند میباشد.
9

نمایندگان


نمایندگان گروه آترون وب تا به امروز
× پشتیبانی واتساپ !