بهینه سازی سایت

در دنیا اینترنت امروز فقط طراحی سایت کفایت نمی کند بلکه باید شما در موتورهای جستجو در کلمات مرتب در نتایج بالا دیده شوید ، بهینه سازی سایت جزء مسائلی است که در بازار امروز به عنوان یک امر اساسی دیده می شود و باید به آن توجه بسیار زیادی داشت ، ما به شما کمک می کنیم تا در زمینه بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو نیز موفق باشید . تصور کنید شما در طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت شرکتی خود روند سئو و بهینه سازی را توجه کنید و سایت فروشگاهی داشته باشید با هزاران بازدید مرتب با محصولات خود ، مطمن نتیجه عالی خواهید داشت .

آترون وب با داشتن علم به بهینه سازی و سئو توانسته پاسخ خوبی به نیاز مشتریان خود بدهد و به آنها در این امر کمک کند تا بتوانند سئو مناسبی داشته باشند و شرکت و وب سایت آنها درست به موتور های جستجوگر معرفی گردند.

یهینه سازی سایت

یهینه سازی سایت

بهینه سازی چیست ؟

تا به حال شده مثلا کلمه مبلمان را جستجو کنید ، همان طور که میبینید وب سایت هایی هستند که در رتبه اول قرار دارند ، براتون سوال شده که چطور این وب سایت ها در نتایج بالا قرار گرفته اند ، این وب سایت ها با بهینه سازی سایت خود توانسته اند این رتبه ها را بدست بیاورند ، شما تصور کنید که در بازار مبل اولین مغازه و بهترین مغازه در دستان شما باشد . با این توضیحات مطمن تصویر درستی از بهینه سازی سایت در ذهن خود خواهید داشت .

طراحی سایت

مطمن نقش طراحی سایت طبق اصول و الگوریتم های گوگل جزء مهم ترین فاکتور بهینه سازی سایت می باشد . اینکه شما یک وب سایت با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا داشته باشید در عین حال که بسیار مدرن طراحی شده 100% مناسب با موتورهای جستجو باشد مطمن از دید گوگل دور نخواهد بود و اینکه به وب سایت شما توجه خاصی خواهد داشت .

بازاریابی اینترنتی

نمیدونم تا به حال با این جمله برخورد کردید یا خیر !!! اینترنت دنیا بزرگ با فرصت های شغلی بالایی می باشد ، بازاریابی اینترنتی در حال حاضر سهم بزرگی در بازار کار دارد طوری که جزء پردرآمدترین شغل های دنیا می باشد ، ما به شما راهکاری های نوین بازاریابی را آموزش می دهیم و برای شما پیاده سازی می کنیم و سعی می کنیم در طراحی سایت و بهینه سازی سایت شما روندی با توجه به اصول بازاریابی اینترنتی پیاده کنیم .

شبکه های اجتماعی

دنیا امروز دنیا ارتباطات است ، دنیایی که مردم بیشتر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذرانند ، موتور های جستجوگر نیز این مسئله را می داننند ، ما به شما کمک می کنیم تا در شبکه های اجتماعی حضور چشمگیری داشته باشید ، این روند باعث برند سازی و بهتر دیده شدن شما خواهد شد که ما این روند شبکه های اجتماعی را فراموش نکرده ایم و راه کار های خوبی برای شما داریم .

بهینه بنویسید

نگارش اصولی دارد ، در دنیا وب نیز از این مسئله مستثنا نیست که ما این اصول بهینه نویسی برای بهینه سازی سایت را به شما آموزش می دهیم و حتی مطالبی که برای شما قرار می دهیم به عنوان مطالب اولیه در طراحی سایت به صورت کاملا بهینه سازی شده قرار می گیرد . استفاده از عنوان مناسب ، کلمات مناسب ، نوع و ساختار نوشتار مناسب حزء اصول بهینه سازی سایت و سئو می باشد .

معرفی صحیح به گوگل

شاید جمله ای باشد که هرجایی آنرا نشنیده باشید ، ما وب سایت شما را تا حدی سئو به گوگل و موتورهای جستجو معرفی می کنیم که در همان اوایل شروع به کار وب سایت خود نتایج شگفت انگیزی ببینید ، ما فیلد های اختصاصی برای معرفی به گوگل زیر هر برچسب – صفحه – وبلاگ و هر قسمت از وب سایتتون که فکر کنید داریم . تصور کنید شما بتوانید مشخص کنید چه چیزی به گوگل معرفی شود ؟ مطمن می توانید قدرت بالایی در بهینه سازی سایت خود داشته باشید و سئو خوبی را به گوگل ارائه دهید .

در جمع بندی کلی باید بدانید که تمامی خدماتی که ما برای بهینه سازی به شما ارائه می دهیم رایگان می باشد ، حتی ما مشاورین داریم که به شما مشاوره رایگان سئو و بهینه سازی ارائه می دهند ، حتی نیازی نیست جزء مشتریان ما باشید ، این خدمات مشاوره به شما رایگان ارائه می شود.

مراحل انجام بهینه سازی سایت توسط آترون وب

آترون وب برای بهبود بخشیدن به وب سایت های طراحی شده توسط تیم طراحی سایت ،تیم سئو آترون سایت ها را با توجه به متد های روز و الگوریتم های گوگل بهینه سازی کرده و برای رقابت با دیگر همکاران آماده سازی می کند.تیم سئو سایت آترون پس از پایان طراحی سایت و بارگذاری مطالب ، شروع به تنظیمات اولیه سئو بر روی وب سایت مشتری را آغاز می کند و تمامی صفحات موجود در سایت را به گونه ای چیدمان و بهینه می کند تا در گوگل برند سازی گردد.

× پشتیبانی واتساپ !