سلام
طی بررسی های انجام شده چندین مشکل را پیدا کردیم تا با شما به اشتراک بزاریم برای بهبود بخشیدن به ارائه سرویس ها به شما عزیزان تا به راحتی از سرویس های میزبانی آترون وب استفاده کامل را ببرید.
این سه مورد را بررسی کنید :
1) تنظیمات اوتلوک : با دقت تمامی فیلد های مورد نظر اوت لوک را بررسی کنید تا ببینید اشتباهی رخ نداده باشد . ( آموزش کامل راه اندازی اوت لوک بزودی )
2) نرم افزار های آنتی ویروس و فایروال : همیشه این نرم افزار ها یکی از عوامل جلوگیری از ارسال هستند پس همیشه وقتی مشکلی در ارسال دارید حتما فایروال و آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید و تست کنید. هیچوقت نگویید فایروال و آنتی ویروس من تاثیری ندارد . آموزش غیر فعال کردن Email Client Protection در نود 32
3) شرکت های ارائه کننده اینترنت : بسیاری از شرکت های خدمات دهنده اینرنت مانند “شاتل” و “داتک” پرت ارسال که بصورت استاندارد پورت 25 است را بسته اند .
برای این منظور به تنظیمات ایمیلتان بروید و گزینه More Option یا More Setting را انتخاب کنید به تب Advance بروید و پورت ارسال یا SMTP را از 25 به پورت مورد نظر سرویس دهنده اینترنت خود تغییر دهید.
با ما همراه باشید .