هاست
هاست چیست
سپتامبر 11, 2017
طراحی سایت مدارس
طراحی سایت مدارس
سپتامبر 13, 2017
نمایش همه
طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی برای چه ؟

طراحی سایت نیازمندی برای تبلیغات به صورت جامع و کلی طراحی می شود ، این دسته از سایت ها از مجموعه ای از دسته بندی های مختلف برای انواع تبلیغات بکار می رود ، طراحی سایت نیازمندی می تواند به 2 دسته تقسیم شود ، رایگان و پولی یعنی کاربر برای قراردادن تبلیغ خود در سایت بدون پرداخت هزینه ای تبلیغ خود را در سایت قرار میدهد .

چگونه می شود از سایت نیازمندی درآمد کسب کنیم ؟

بعد از طراحی سایت نیازمندی شما می بایست به صورت رایگان آگهی جذب کنید و آگهی اشخاص و شرکت ها را در سایت خود قرار دهید ، تا موارد آگهی در سایت شما بالا رود و سایت مطالب داشته باشد ، شما می بایست تمامی آگهی ها را به صورت سئو شده تایید کنید تا زود رتبه بگیرید و سایت پیشرفت کند . بعد از پیشرفت سایت شما و بالا بودن رتبه سایت شما در موتور های جستجو شما میتوانید بابت تبلیغات خود هزینه دریافت کنید و درآمدزایی کنید ، شما می توانید برای تعرفه تبلیغات خود در سایت پلن های مختلفی طراحی کنید با هزینه های متفاوت و به این صورت شما از سایت خود درآمدزایی می کنید.

چگونه در طراحی سایت نیازمندی رتبه خود را بالا ببریم ؟

بعد از طراحی سایت خود باید سایت طراحی شده را از نظر بهینه سازی قالب و سئو سایت را آماده کنید ، باید تمامی چک لیست ها و سرفصل های سئو را در تمامی نقاط سایت خود پیاده کنید تا سایتی پویا داشته باشید ، وب سایت باید از نظر محتوا در بالاترین سطح قرار گیرد تا در رتبه های بالای گوگل قرارگیرد.

 

× پشتیبانی واتساپ !