نمونه کار طراحی سایت
طراحی سایت رستوران
سپتامبر 21, 2017
نمونه کار طراحی سایت
طراحی سایت ریسپانسیو
سپتامبر 23, 2017

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری با گسترش اینترنت امروزه مخاطبین سفر ها پیش از آنکه شروع به سفر کنند با برنامه ریزی در مورد مکانی می خواهند سفر کنند جستجو می کنند و بیشتر با مکان های تفریحی و گردشی آشنا می شوند ، پس کاربران به وب سایتی نیاز دارند که تمامی نقاط گردشی و تفریحی را به صورت کامل توضیح دهد و از تمامی امکانات آنجا با خبر باشند. مجموعه های گردشگری و آژانس های مسافرتی باید وسبت به فعالیتی که می کنند وبسایت بسیار پر مطلب و شکیلی داشته باشند .

طراحی سایت آژانس مسافرتی

طراحی سایت گردشگری و طراحی سایت آژانس مسافرتی باید به نحوی باشد که کاربر وقتی وارد وب سایت می شود بتواند با نقطه نقطه از سایت کار کند و به تمامی نقاط دسترسی داشته باشد ، باید تمامی قیمت ها ، تمامی نیاز های مسافرین جهت مسافرت ، امکانات محل اقامت ، تصاویر محل اقامت و… در سایت موجود باشد .

در طراحی سایت گردشگری باید از امکاناتی نظیر ارتباط از طریق فرم تماس ، ارتباط از طریق چت از سمت کاربر و پشتیبان سایت فراهم باشد تا به سرعت نیاز و سوال کاربران پاسخ داده شود .

طراحی سایت ریسپانسیو

یکی از اصل های طراحی سایت در طراحی سایت مدرن طراحی سایت رسپانسیو می باشد ، در طراحی سایت گردشگری باید سایت را به صورت رسپانسیو یا واکنشگرا طراحی کرد تا کاربران با تمامی دستگاه های موجود بتوانند به وبسایت متصل شده و به صورت کاملا حرفه ای با سایت ارتباط برقرار کنند .

امروزه سهم عظیمی از جستوی کلمات کلیدی در گوگل از طریق تلفن همراه انجام می شود

سئو در سایت های گردشگری

بازار دارد به سوی بازاریابی از روش های نوین استفاده می کند ، دیگر دوره تبلیغات سنتی خیلی وقت است که گذشته است و رفته رفته باید رو به تبلیغات آنلاین و شبکه های اجتماعی بود ، از این رو می بایست سایتی را داشته باشیم که از نظر سئو در موتور های جستجو کاملا بهینه سازی شده باشد .

امروزه مدیران شرکت ها و مجموعه های گردشگری از این روش استفاده می کنند و مطمئنا جواب بسیار خوبی گرفته اند ، چرا که کاربران قبل از مراجعه و تماس تلفنی اول وب سایت مجموعه را بررسی می کنند و از تمامی آفر ها و هزینه ها مطلع می شوند.

سئو وب سایت امروزه به امری اجباری برای بازاریابی آنلاین تبدیل شده است ، مجموعه ها با داشتن وب سایت های بروز خود مشتریان خود را جذب می کنند و از این طریق بازاریابی را انجام می دهند.

امکانات طراحی سایت گردشگری

  • آشنایی کاربران با هتل ها
  • آشنایی کاربران با مکان های دیدنی
  • امکان روزو هتل به صورت آنلاین
  • ارتباط با پشتیبان سایت از طریق سایت و ایمیل
  • امکان جستجوی پیشرفته در سایت
  • و…..
× پشتیبانی واتساپ !