طراحی سایت نیازمندی
طراحی سایت نیازمندی
سپتامبر 13, 2017
طراحی سایت پزشکی
طراحی سایت پزشکی
سپتامبر 13, 2017
نمایش همه
طراحی سایت مدارس

طراحی سایت مدارس

طراحی سایت مدارس

 

طراحی سایت آموزشگاه

امروزه استفاده از اینترنت در بین سنین مختلف رواج پیدا کرده است و به صورت گسترده در بین جوامع در دسترس است . حال باید با این روند تمامی سازمان ها و ارگان های اصلی کشور امور مردم و کاربران را به صورت اینترنتی سرعت ببخشند و باعث سرعت بیشتر انجام امور گردند.

مدارس هم نیازمند طراحی سایت می باشند چرا که مدارس و آموزشگاه ها با استفاده از وب سایت میتوانند ارتباط بهتری با دانش آموزان و معلمین داشته باشند برای مثال دبیران میتوانند از دانش آموزان خود امتحان های اینترنتی بگیرند و با آنها در بحث و تبادل اطلاعات قرار بگیرند و از طرف دیگر دانش آموزان هم می توانند با دبیران خود در ارتباط باشند ، از قابلیت های دیگر طراحی سایت مدارس این است که اولیا می توانند با استفاده از نام کاربری  و رمز عبور مربوط به خود از تمامی نمرات و اتفاقات ثبت شده برای دانش آموز خود مطلع شوند و با دبیران و مدیر و ناظم مدرسه در ارتباط باشند.

طراحی سایت مدارس برای دانش آموزانی که قصد ثبت نام در مدرسه را دارند هم مناسب است میتوانند با مدیر و ناظم و معلمین مدرسه آشنایی پیدا کنند و با محیط مدرسه بیشتر آشنا بشوند .

تیم آترون وب متخصص در طراحی سایت مدارس در کرج می باشد ، این افتخار را داریم تا بتوانیم سهمی در بهتر کردن امور مردم داشته باشیم

× پشتیبانی واتساپ !